Overige nieuws

Op deze pagina vindt u een overzicht van het overige nieuws van de Hervormde Gemeente Waspik.

Matteüs Passie op zaterdag 16 maart, aanvang 19.00 uur in de Hervormde Kerk Waspik, uitgevoerd door het koor en combo LaudateDominum uit Sprang-Capelle.

kaart kerk kerst 2023

Vanaf 3 december kerken we weer in de schakel in verband met de stookkosten en omdat we warm willen zitten. Uitzonderingen zijn de speciale diensten.
17 december Kerstconcert
25 december 1e Kerstdag
7 januari Bevestiging ambtsdragers

Op 18 november verschijnt het boek van Han Verschure: De Waspikse Weg van vier eeuwen hervorming. Het boek, geschreven in opdracht van de kerkenraad, beschrijft het leven en werken van de Hervormde Gemeente Waspik sinds haar stichting in 1610/1611. In ruim 400 bladzijden geeft het boek een beeld van hoe de protestantse gemeente de eeuwen door gestalte kreeg in het grotendeels katholiek gebleven Waspik. In de verhalen brengt Han Verschure ons dichtbij de mensen van vorige generaties uit kerk en dorp.U bent van harte welkom om de boekpresentatie in de hervormde kerk, Raadhuisstraat 17 van 18.30-19.30 uur bij te wonen. Aanmelden kan vóór 11 november opDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Op dit adres kunt u tevensalvast een boek reserveren. Dit kan ook telefonisch bij Jeannette Hanckmann: 06 - 38 39 47 43. Het boek kost Euro 30,--. Na 18 november zal het boekte koop zijn bij kerkelijk centrum De Schakel, Dorpsplein 1aop donderdagen van 19.00 – 20.00 uur.

Reglement voor het gebruik van "De Schakel"