Iedereen die inspiratie zoekt, is welkom bij onze gespreks- en leergroepen.

Jongerencatechese

Beste jongens en meiden, het winterseizoen staat voor de deur en we willen dan ook graag weer starten met de catechisatie. Omdat we op dit moment geen dominee hebben, hebben we dhr. Molenaar bereidt gevonden om de avonden met Rianne in te vullen. Heel erg fijn!
Data:
Seizoen 2023-2024
zie de algemene agenda op deze website
Plaats :
De Schakel van 18:45 tot 19:45

Belijdenis-catechisatie

Indien jij of u belijdenis catechisatie wil volgen neem dan contact op.

Bijbelgesprekskring

De bijbelgesprekskring komt dit seizoen samen op dinsdagochtend van 10 tot 11.30 uur in de Schakel. Mevr. De Bruijn, pastoraal werker Gereformeerde Kerk ’s Gravenmoer zal dit seizoen de kring mee gaan begeleiden. Erg fijn dat mevr. De Bruijn zich hiervoor wil inzetten. Alvast onze dank. Iedereen die deel wil nemen aan de gesprekskring kan zich aanmelden bij Ellie Netten (06-83400305) of Marry Molenaar (06-27379047).
De deelnemers die altijd al meedoen zullen via Ellie de planning/voorbereiding toegestuurd krijgen.
Zie de algemene agende op deze website

LEERCIRKEL

De Leercirkel is ontstaan uit een groepje belijdeniscatechisanten. Later zijn meer jongeren bij ons aangesloten. Wij praten graag met elkaar over allerlei onderwerpen die ons bezighouden. Deze gespreksonderwerpen houden we samen tegen het Licht van ons geloof. Of we zoeken betekenissen van verschillende gebruiken. We ontmoeten elkaar in de Schakel waar we samen de indeling, dat willen zeggen de thema’s en de data van dit seizoen gaan maken. We staan open voor nieuwe mensen die mee willen doen met ons. Van harte welkom! Als je vragen hebt, kan je altijd even contact opnemen met Rianne Boll 06-22628361.
Zie de algemene agende op deze website

Bezinningsuur Heilig Avondmaal

Onderwerp
We bespreken het avondmaalsformulier aan de hand van ds L. Smelt "Van kracht tot kracht ".

Agenda Geloofsverdieping

05 april 2024, 18:45 uur
Catechisatie - Heb je zin om mee te doen en ben je 12 jaar of ouder dan ben je natuurlijk van harte welkom!

17 mei 2024, 18:45 uur

31 mei 2024, 18:45 uur